Wednesday, January 14, 2015

Δες τι σου υποσχέθηκε το 2012.. και φάε σκατά Έλληνα Μαλάκα!

Σήμερα στη διακαναλική ο Κουτσαβάκης Σαμαράς πήρε το ύφος "είμαι μάγκας και ο λόγος μου συμβόλαιο και ότι λέω εγώ ο μάγκας το κάνω πράξη γιατί είμαι Μεσσήνιος και μάγκας και για ένα κούτελο καθαρό ζούμε στην άτιμη κενωνία και αλήθεια σας λέω και ψηφίστε με να ξαναβγώ πρωθυπουργός γιατί είμαι μάγκας και ειλικρινής και πατριώτης και μάγκας και νταξ ναούμ" και μίλησε για:
φοροελαφρύνσεις, όχι άλλη μείωση μισθών και συντάξεων, αύξηση μισθών και συντάξεων, μείωση του ΕΝΦΙΑ, 700.000 νέες θέσεις εργασίας, διαφάνεια, αξιοκρατία, ειλικρίνεια και άλλα τέτοια που έχουν τόσο σχέση με τον μεσσήνιο φασίστα όσο και ο αντιφασισμός με την Χρυσή Αυγή.
Θα τα κάνει! Το 'χει ψάξει! Όπως το wi-fi και όλα αυτά της λίστας του 2012! Είναι έντιμος! Δεν είναι κανένας συμπλεγματικός φασίστας απατεώνας που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να είναι πρωθυπουργός και να υπηρετεί τους διάφορες Καναλάρχες-Τραπεζίτες-Εφοπλιστές που κυβερνούν από τα παρασκήνια την Χ ελλάδα!"


Πηγή: http://piperistostoma.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment